Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
#6


Assalamualaikum bro. Rindu aku tak ? Rindu ? Alolo, blushing ahh. Kehh ignore intro. Gwa memang fail kalau buat intro ni. Actually, aku update ni sebab nak tunjuk blog baru. Cantik tak cantik tak ? Buat semalam, penat lah jugak. Anyway, exam dah habis. Yeehaa ! Cuti 2 minggu memang dipenuhkan dengan aktiviti yang berfaedah. Like twittering, youtube-ing, reblogging, blogging, scrolling and so more. Berfaedah kan kan kan ? Aku tak tahu nak taip apa sebab dah lama tak taip terus lupa macam budak baru lepas accident kereta terbalik macam mv infinite the chaser tapi yang bezanya myungsoo tak drive kereta tu, geddit ? 

Ehem ehem, aku ada rahsia ni. Saya ada crush baru :3 Haritu, aku ada tengok satu blog ni. Url ? Biarlah rahsia, heh heh ;) Srsly, handsome gilaaa. Aku maksudkan blog dia, warna hitam ohh. Suka suka. Tapi dia tak letak gambar dia. Sedih ahh. Kitorang ada common. Nak kata tak lah jugak. Aku bagitau Muni, perempuan tuh pergi gelakkan. Dia kata mana tahu, muka dia macam tett. Kwangjo, tapi dia comeell kehh. Tapi Gebobb tetap di hati. Kan awak kan ? Awak nak tahu, scandal awak selalu buat kita jealous. Tapi dia pandai pujuk dan nasib baik saya termakan dengan pujukan dia. Kalau tak memang, perang dunia ketiga agaknya, ahahaha. 

Then semalam aku sangat sangat tak ada mood. Patutnya aku happy sebab dah cuti sekolah. Bak kata budak-budak, friday night. But I'm just sitting on the corner alone. Feel being left out. And some are jealous. Jealous pasal apa, aku pun tak pasti. Perasaan saya bercampur . emosi saya terganggu dan jiwa saya tidak ketinggalan terseksanya. Then tetiba rasa macam nak menangis. Aku terus naik bilik and baring. 

Aku benci bila nak menangis tapi terpaksa juga tahan. Mata dah berair, kepala sakit dan terpaksa menggigit bibir tapi akhirnya air mata terus keluar. Laju je turun. You can't stop them no matter how hard you try. Bukan dua titik yang keluar, tapi banyak. Macam banjir tau. Mata pula dah merah, hidung turn to pink, muka penuh dengan kesan air mata and kepala terasa berat. 

Keh lupakan hal nangis-nangis ni. Tak baik bazirkan air mata, ahahaha. Pagi ni, mood aku baik. Happy je. Mungkin sebab kehadiran dia. Dia tahu macam mana nak happykan aku. Thanks eh ?