Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Estoy herido y feliz, pero así es la vida


Assalamualaikum, orang di sana. Orang di sini dah lama tak update kan ? Its have been like a week ? Yeah, I'm away to Taiping for afew days. Terseksa jiwa duduk dekat sana. No phones, no music, no Internet and no Dia. Rasa macam nak menangis. Tapi ditahan juga. You know how I hate crying. Ohh k, cuti ni boleh tahanlah best. Sometimes boring and some were great. He was there fer me :">

Like what Nana unnie said, kehidupan tak boleh diramal. Gebob dah ada orang lain. Siapalah aku nak crush dengan dia. Just wishing for the best. Kesian dekat Naqiu dgn Muni. They tried and I lied. I was not okay. Srsly, sangat patah hati malam tu. I should have known this before. Hasilnya , aku juga yang sakit. 

Aku baca 3 novels straight ; Influenza Cinta , Betulkah ? and aA+bB. They are so damn awesome. Semuanya start with school kan ? Aku pun adalah juga berangan, mana tahu jodoh aku sebenarnya ada dekat sekolah just aku tak perasan , ehehe. But antara 3 novels tu, I prefer Hlovate. 

First2 baca, mcm best. Then, boring sikit. Lepastu dah gila awesome. Watak Benz macam hidup sampai aku nak cari someone like him. Lagi2 bila diorang speak Spanish dengan Dutch. Estoy enamorado de ti, haha. Sounds sweet kan ? Aku teringin pula nak study new language ; Spanish. Handy Manny pun adalah menolong, ekeke. 

Keh gais, its 2 am here. And I'm just arrived. Saya menangis gembira jumpa PC. Bukan rindu dekat PC, tp orang yang nun jauh sana. Entah dia ingat tak dekat aku :/ baideweh, aku ada buat fanfic baru ; My Sweet Enemy. Aku ada tulis dekat buku, just I thought I should share haha. Never Let You Go dah delete. Dah tak ada idea. So far , no respond. Agak kecewalah but thats not gonna put me down. Eceeh, grammar macam budak tadika lol. 
Fanfic baru saya ; My Sweet Enemy. Represent Shinee ;)