Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Ibu Masak Kuih Tart , Sekolah dah nak start .


Hai , assalamualaikum semua . Keh abaikan tajuk . Sekolah tinggal berapa hari aje lagi kan ? Khamis , Jumaat , Sabtu , Ahad then *poff* Isnin .. Haha . Saya hampir siapkan kerja sekolah . Yang selebihnya akan disiapkan pada hari Isnin waktu pagi persekolahan . har har. Aku tak ada idea nak type . Sorry asyik ayat yang sama aje keluar bila buat post tapi nak buat macam mana memang dah tak idea nak menipu tapi nanti berdosa pula . 

Keh saya agak bangang hari ni . Yelah sekolah nak dekat . Aku malas nak pergi sekolah . Tak semestinya kalau tak pergi sekolah tak boleh jumpa kawan or crush . Boleh aje kan ? Kalau nak jumpa , just call . Cakaplah nak jumpa dekat mana and so on . I mean sekolah best . Serious , if there's no school , aku tak akan jumpa kawan aku . Mungkin kitaorang akan kekal strangers . 

Tapi please lah tukar subject yang diajar . Yang fun . Orang kata kalau nak belajar , kena suka subjek tu . So apa salahnya cikgu ajar subjek makanan or food or how to eat . Majoriti semua tak suka subjek yang diajar . You see Najib ? Haha lol

So conclusion dia ialah kita harus menghormati ibu bapa . Keh lari tajuk . Err better aku stop merepek macam lifeless hewhew . Fanfic aku pun dah tak best . Kemalasan menguasai diri . Ohh whyy T____T