Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
I'm Still Alive

 

Assalamualaikum. K sorry fer the very late post. Yeah super busy me. Now, I'm on a trip to Thailand. Demm bored. Nigga, I wanna go home. Meet mah girlfriends and mah husbands. Lol, grammar frust gila. Seriously wehh, omma kata boleh shopping sakan. Then you know what she bought? A t-shirt "I Love Krabi" and a traksuit yang macam badut aku pakai. Pfftt menyirap wehh.

Then ayah tak betulkan lagi phone. Bertambah mogok aku. Masa pergi pasar malam, aku nampak ada orang jual kpop stuff. Dengan perasaan berat hati lagi pilu, aku berjalan melepasinya. Menusuk kalbu weh aku tengok poster B2ST. Lagilah aku mogok. Sampai sekarang aku tak bercakap dengan diorang.

Aku dah kata don't put too much hope. Tapi aku kata aje lebih, buatnya tidak. So at the end, I'm hurt.