Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
you left without saying goodbye


Assalamualaikum gais. Macam mana sekolah ? Great ? Yeah, I'm doing great too.. rasanya... Isnin, macam biasa aku pergi sekolah tetapi masih ada sedikit kemalasan. Yeahh siapa yang nak pergi sekolah after 2 weeks breaks ? For me, totally no. X besar tahu. That night, susah aku nak tidur. Kept thinking of tomorrow.

Aku tak ada semangat nak pergi sekolah. Malas nak hadapi esok. Sebab apa ? Because is going to be the same or worst. Tak sanggup aku. Then masa sekolah, pretend to happy isnt that easy you know. Jia asyik marah sebab tengok Gebob. Machaa, susah tahu nak lupa budak comel tu! Still remember our first met. Dah takdir, aku datang kelas Dayah then dia pusing belakang. And that time, dengan spontannnya, aku 'Eh, comelnya!'. Err keh.

Semalam I thought nak update chapter 11 but don't have any idea. First aku buka youtube sebab nak cari lagu untuk chapter 11 tp aku buat kerja lain. Stalk beastofficial's vids lol. Watching their's vid made me miss them. Even diorang baru buat comeback tahun lepas, I still want them this July. Lol selfishnyaa.

You know there's so manyy rookies debuting right ? Like nue'st, btob, exo, JJ project, bap and so on. Srsly, all of them awesome and cuteness overload. Apatah lagi swag. Dalam kpop, aku tak pasti bias aku. I mean, they're too many. Even dalam B2ST pun, aku tak ada bias. Soo aku just support group,lol.

Okay the thing is, I'm confused now. To be frank, I've two crush. Gebob and tett. Kawan aku tahu pasal Gebob tp diorang tak tahu crush kedua aku. Aku pun tak pasti aku suka dia or tak. Bila fikirkan balik macam betul. Dah ahh, malas nak fikir. Buat pecah otak aje -,-

Now currently, reading A walk to remember by Nicholas Spark. I thought it was she but he. To be frank, I dont understands. Untuk permulaan, he described the situation when he's 17. But I just read it blankly .__. Aku plan suruh Bella baca dulu tp lupa nak bagi dia semalam. Almaklum, pelupa taraf moyang heh heh.

Korang tahukan aku buat fanfic shinee, so aku selalu stalk shinee. And now I'm stuck with them when they sang I'm yours. And I was like, demm it my bias list is ruin. I love them all except Dino. I just like him. I love Taemin's hair on I'm yours video. Muka dia gila pure especially when he sang in Engrish. Onew pun comelll *spazz spazz* Key ? Lagilah comel*pukul bahu orang sebelah perlahan*

I guess till here. I'm update again next week. ppyong ~