Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW


Assalamualaikum.

Post sebelum aku ni tak payah baca. Kemarahan dan kemalasan menguasai. Sangat tidak matang okay. Dua hari belajar dekat rumah Dayah. Sorry tak ada gambar macam biasa lol. Walaupun dua subject aje, still best. Banyak yang kitorang main study. Math and geog, kira okeh lah tu. Mula-mula tu, omma tak bagi pergi rumah Dayah. Yelah aku kan banyak main. Tak boleh percaya aku ni kalau cakap nak study. Then aku pun pujuk lah itu ini, last-last dapat.

Nenek Dayah comel gila. Like seriously. Nenek, orang pertama bagi aku makan putumayam. Pertama kali makan. Lain macam rasanya. Dayah juga yang habiskan. Sekali ngapp, dah licin pinggan tu. Macam magik haha. Then nenek menyanyi lagu kopi apa entah aku lupa. Aku tergelak dengar suara nenek.

Esok dah puasa. Ramai yang mention aku. Ada pula yang tweet pasal aku nak pergi Mesir. Tak pasal-pasal aku menangis sambil balas mention korang. Terima kasih eh, Bella, Muni, Dayah, Hanis, Farhana, Hassan, Naqiu and others sebab maafkan aku. Yelah, aku ni bukan perasan kalau aku ada buat salah ke tak. Seminggu lepas tu, baru terfikir lol.

Awal-awal lagi Muni dah menangis cakap pasal nak pergi Mesir. Ingat janji kau tahu. Hantar eh? Bella pun. Kau kata nak bawa batch kita. Hanis kau doakan jodoh kitorang eh? Kalau berkekalan semuanya credit dekat kau ecehh. Kau pun jangan lupa naqiu. Bawa batch kita datang Mesir. Nanti aku balik dah berpurdah. Makin comel :>

Kepada muslimin and muslimat, selamat berpuasa. Ustaz aku kata, jangan puasa lapar dan dahaga sahaja, kena puasa mata, mulut semua lah. Puasa pula kena penuh. Perempuan tak apalah. Aku pun Insyaallah puasa mata. Kurangkan tengok Kpop. Ahad ni, mv B2ST keluarkan? aku tak boleh tengok. First sebab puasa mata. Second sebab Isnin aku exam. Tak boleh ikut trending. #sadlife

Takpelah wanny, lepas periksa, kau tengok. Kau trendinglah nanti. K adios yeoreobun.