Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW



Assalamualaikum.

Sebenarnya aku tak ada mood nak update blog. Kalau boleh nak aje aku hiatus. Tapi disebabkan aku lapaarr dan bosan teramat walaupun aku sepatutnya belajar, so aku post entry. Tadi ada BM SEJ SN. BM aku tak tahulah macam mana nak cakap. Mengantuk sangat masa jawab. Entah-entah aku jawab sambil tidur. Tak tahu apa yang aku buat. lol. Sejarah senang tapiii susahh. Acano tu? Seteng-setenglah kot haha. SN? Tak payah cakaplah, memang awal-awal lagi dah fail T____________T Aku memang tak kamceng dengan SN apatah lagi Math. Dorang kata senang tapi aku.... Eleh aku semua susah *facepalm.gif*

 

B2ST ada masuk Dream Team kan? Keh my dream comes true. Jujur, aku dah lama craving B2ST masuk variety show. Mesti kelakar kan tengok dorang. Childish always *geleng kepala* Tapi di lubuk hatiku risau yang teramat jika mereka tercedera. Rasa macam nak terjun bangunan. Korang dah tengok Beutiful Night MV? Mestilah dah kan? hehe


Semalam Isnin kan? Tiba-tiba aku rasa awkward nak pergi sekolah. Mungkin sebab cuti lama sangat. Cehh lamalah sangat -,- Pagi tadi aku naik Irshad sebab aku nak curi pinjam Al Quran. Ingatkan aku seorang rupanya ada geng - Yana. At least aku tertinggal dekat rumah, dia dalam kereta. Memang logiklah kan. Then kitorang pun pergi Irshad. Cuba teka aku jumpa siapa? Gebob *die* Darah menyerbu ke muka gwa. Our eyes were locked for a few sec. Blushing habis :3


Keh berhenti cerita pasal Gebob. Malu ahh *masukkan kepala dalam baldi* Eh eh aku dah update My Sweet Enemy. Ending tu boleh pula ada Onew dan Dara moments. Tahu tak aku gelak seorang-seorang sambil taip scene tu? Macam orang gila. Terlebih imaginasi aku nihh *tampar pipi kiri dan kanan* Till here everyone, selamat berbuka puasa :{