Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW

Assalamualaikum.

Siapa puasa angkat tangan! Awak? Yeah kita geng lol. Keh tak ada kene mengena pun dengan yang aku nak cerita hari ni. Korang tahu tak apa story hari ni? Keh aku bagi clue. She's back Jap ver. Selipar. Haa, siapa yang tak ada twitter or berzaman tak onn twitter mesti pelik apa kaitan pv dengan selipar. Kejap, aku nak gelak *gelak bergolek-golek*


Cerita dia bermula macam ni. Myungsoo sedang berjalan dengan penuh bahagia. There's smile on his face. Tiba-tiba selipar dia terputus atau tertanggal something like that. Sunjong nampak but he just step on it like nothing happen. Epic fail man. Hahaha dari semalam aku terkena penangan #TeamInspiritGila. Sampai masuk mimpi weh. Omma cakap aku mengigau masa dia kejut untuk sahur. Malu k malu. 


You know this man, this brat, jerk and so on had stole my heart lately lol. I love him now. Okay aku mengaku aku suka Cross Gene sebab dia haha. Sengalnyaa akuu. Tapi lagu diorang semua best *two thumbs up* Memang muka dia ada iras Myungsoo. Tetiba teringat selipar dia haha. K stop perut aku sakit. Banyak sangat gelak. Astagfirullahalaziiiiimmm *tepuk pipi*