Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Segmen: Jom Kenali KPOP Bloggers


Assalamualaikum gais. Hari ni aku nak join segmen. Lama juga aku tak join segmen2 ni. Lagi-lagi bila bab kpop kan lol. Laju aje aku hehe ^^

Peraturan sekolah  segmen
  • Warganegara Malaysia
  • Kena ada blog dan muka buku [facebook] 
Cara menyertai segmen
1. Buat entry bertajuk "Segmen: Jom Kenali KPOP Bloggers".
2. Letak banner diatas dan linkkan ke entry tu.
3. Jawab semua soalan yang diberikan.
4. Tinggalkan link penyertaan di ruangan komen entry ni *di CBOX atau tempat lain tidak akan dilayan
5. Tinggalkan link entry anda di blog Atiqah , jika anda join segmen ni dari blog die. Manakala tinggalkan link entry anda di blog Atin jika anda join segmen ni dari blog die.
6. Tag 3 orang rakan blogger dan pastikan mereka tahu.
7. Tarikh tutup : 30/7/2012

Questions:-
1.Group KPOP pertama yang korang minat.
2.Lagu KPOP kegemaran korang . State 2 reasons kenapa korang suka lagu itu
3.Siapakah ultimate bias korang. Seorang sahaja. Tak boleh lebih
4.Group KPOP mana yang menjadi top3 pilihan korang sekarang
5.K-DRAMA & Variety show kegemaran korang?
6.Blog fanfiction manakah yang menjadi kegemaran korang? State 2 reasons
7.Adakah bias korang antara yang paling smart & sexy ? tunjukkan gambar tersebut ><*banyak pun tak pe
8.Jika korang seorang Kpoppers,masukkan photo barang/koleksi kpop korang.


Answers:-
1.Super Junior. Majoriti memang macam tu kan?
2. Infinite - Last Summer and EXO-M/K - MAMA. Sebab 
aku minat both group and suara diorang sedap.
3. Seorang sahaja? Aigoo, aku ada ramai. Takpelah, aku pilih random. Tutup mata aje pilih lol. Ultimate bias aku - Yong Junhyung.
4. B2ST Teen Top Infinite
5. KDRAMA - Marry Me Marry, My Girlfriend is A Gumiho and Big
Variety show - Invicible Youth, Oh My School, Hello Baby, Dream Team
6. Nana Johari She damn talented. Dia pandai describe suasana. Watak dia mcm hidup je. Dah boleh jadi penulis novel :D



7. He's both sexy and smart. Forever Jester :D 
8. K memang barang B2ST je aku kumpul. Ni sahaja yg mampu, album belum beli lagi. Apelah nasib tsk tsk

 Sekarang time to tag :3