Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW


Assalamualaikum.

Ehem ehem. Apa khabar, semua? Cehh macam ada yang nak jawab je kan? klupakan. Esok hari last sekolah then seminggu lepastu sekolah balik okay. Jangan ingat raya sampai tak nak datang sekolah. K diri sendiri pula terasa. Boo wanny boo. Perasan tak aku dah tukar nama aku jadi Bat? lol. Shortform for Batrisyia. Well Wanny pun nama aku so do Batrisyia. So suka hati aku lah nak guna mana kan?

Kebelakangan ni, aku sibuk memanjang mengalahkan perdana menteri. Ktipu, aku tau tu. Nak buat fail BM, homework PAI and etc. Belambak weh. Memang aku sukalah kan kalau cikgu bagi homeworks banyak. Maseh cikgu, iloveyou xoxo. Nothing happened actually. Just the same shits. Kept repeating -,-

Aku macam dah malas nak layan kpop. Can I retired? Tapi nanti rindu nak fangirling. Tapi serious aku tak ada semangat. Group terbaru yang aku tahu Tasty itu pun nasib baik #TeamInspiritGila yang sibuk nak tweet pasal diorang. Budak woolim, diorang kata best. So aku tengoklah You Know Me mv. Aku tak faham sepatah pun apa dia cakap, sebab dia macam rap and beginning dia pelik sangat. Aku faham neo na ara lol tajuk lagu.

Crush-crush pun aku dah malas. Nak fangirling tentang mereka memang susah lol. Lupakan mereka. Then aku sekarang ada terlalu ramai bias semua campur. Kpop groups, cody simpson, kristen stewart, hilman mustafa. keh blushing i type nama mereka. Haha sila gelakkan bias saya.


Sekarang mood cody simpson. Dia tersangaaaaaaaaatttttttttt comel. Panjang sangat aku. Aku jealous tengok mv dia sebab dia asyik dengan perempuan je. Kecuali mv Angel. Semua perempuan tu aku tengok macam lagi tua drpd dia sorry to say. Nama dia Cody Robert Simpson kan? Aku panggil dia Robert boleh? lol Aku suka tengok dia and Alli, korang terlalu comel *cubit pipi mereka*

Raya nak dekat kan? Suka? Seronok? Me not. Aku tak tahu kenapa aku macam gelisah, tak tentu arah. Senang cerita, aku tak tenang recently. Kenapa weh? Aku dah tak ada mood nak raya, shopping apa semua ni. Malas. Then aku ada masuk GA B2ST tau. Sedih bangat gue. Keh bahasa Indon dah keluar. Aku tak menang. Patah seribu malam ni weh. Terus malas nak onn twitter lepasni.

Okeh gaiseu, got to go. Esok masih sekolah. Ppyong~