Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
#HAPPYYEOLLIEDAY


Assalamualaikum.

Okay first of all, aku nak cakap untuk 2 minggu ni maybe aku busy gegila. Tarikh nak pergi mesir pun nak dekat ; 14/9. Kesian Muni, birthday dia tak sempat. Aku tengah plan something tapi tak tahulah jadi ke tak.

Okeh lupakan intro. Tahu tak siapa baby boy dekat atas tu? Comel kan kan kan? *dolphin scream* Since aku kenal Seongyeol aku selalu buat dolphin scream. I mean, aku tak jerit macam dia, just type haha. Aku tak nak buat panjang sangat sebab aku baru kenal dia. About 1 month and half, like that lah.

First yang aku suka pasal Yeollie sebab dia tinggi. Ciri lelaki idaman aku memang kena tinggi. Itu yang pertama. Kalau aku pilih crush, aku memang pilih yang tinggi-tinggi. Second, he's childish. Dah nama pun choding, right? Aku suka cara dia jadi kelakar.

Jeritan dia pun boleh mengalahkan maknae Jong. Aku maybe tak tengok semua variety shows diorang. Sekarang aku masih lagi tengok Ranking King. Oh lame me. Then senyuman dia yang paling aku suka. Nampak ikhlas. Lagi comel, bila dia tunjuk gum >.<

Recently, budak #TeamInspiritGila busy tweet pasal mata MyungYeol. Aku tak tahu apa yang terjadi and macam mana boleh jadi. Kesian dia. Aku hampir nak menangis tengok dia perform hari tu. Hujan pula kan? Memang marah to the maxlah.

Aku fikir aku nak habiskan semua variety shows Infinite sebelum aku pergi. I want to have a great memories with them. Kalau aku ada duit lebih, insyaAllah aku beli merchandise Infinite. Purse B2ST aku dah ada. Tak tahu nak beli apa. Maybe bagpack? Nan molla~

Okay thats all for Yeollie's birthday. Oh one more thing, to all Korean and Japanese please stay safe. Don't go out, its dangerous. I'm totally worried about my babies. Oppas, take care at there. I'm gonna pray hard *throw hearts like Namu*