Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Ponteng.

Assalamualaikum.

Keh abaikan tajuk. Hai comel and handsome semua *wave* Aku memang tak pergi sekolah sebab aku sakit. Bukan sakit perut lagi, tapi sakit telinga. You know it damn hurt. I can't sleep well. Haihh curse you left ear. Then aku dah deactive twitter. Sangat malas untuk bertweeting walaupun crush dan oppars aku berada di sana. I will misseu you. tsk.tsk. Sekarang aku just layan tumblr. Fangirling dengan gif di sana. Boleh chat dengan Eli. lol. Macam dia nak layan aku.

Tapi nasib baik aku tak datang sekolah. First aku malas. hehe. Lepastu, ustaz nak tasmik Bahasa Arab. Aku forever tak hafal benda tu. Pembetulan Geog pula aku tak siap. Hantar hari ni pula tu. Tapi jealous ah, hari ini ada ICT. Keh mesti diorang fangirling dekat sana. Keh fineu.

Anyway, perasan dok aku dah tukar blog? Aku ambil warna hitam. Yeayy, hitam dan aku tak boleh dipisahkan. Url pun aku dah tukar. Ramai budak asrama dah tahu url lama aku. Tak boleh kutuk-kutuk lagi. Nanti mesti diorang baca. Tak sukalah. Sorry gais.

Aku nak pergi hospital ni. Nak check telinga. Yeahh. So aku akan blogwalking balik nanti. Kbai.