Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Where's My Rainbow? I Can't Wait Anymore.



Assalamualaikum.

Hye August yang handsome lagi mengancam lol. Ye aku tahu intro fail. Sebenarnya aku ada banyak masalah. Nak story dekat kawan tapi aku macam tak ada mood nak cakap dengan sesiapa. Aku lebih suka membisu. Result exam dah dapat kecuali BAK.

You know what, I'm so disappointed. Sangat. Buat pertama kalinya aku dapat banyak D. Oh why I'm that suck? Patah hati gila. Semua orang fikir aku menangis sebab aku sakit perut. But no, hanya Allah sahaja tahu betapa sakitnya hati. Lepasni, aku dah malas nak berharap. Buang masa k. Buat apa aku nak study hard aku bukannya ambil PMR.

Omma pula. Yeah kitorang gaduh lagi. Ya Allah, sabar jelah. She's just never listen to me. Serabut kepala aku. Aku selalu tipu conversation aku dengan omma. Aku nak tunjuk dekat orang juga yang aku rapat dengan omma. Walaupun hakikatnya tak. Then C pula semakin annoying. Seriously man. Aku cuba nak jauhkan diri daripada kau. Tapi kesian dekat kau, tak ada kawan kang. Harap kau sedar dengan perangai kau. Muhasabah k?

Ramadhan tahun ni macam tak best. Aku tak ada semangat nak raya. Aku rasa semua macam biasa. Tarikh nak pergi Mesir pun semakin dekat. Aku tak tahu nak buat apa. Aku blank. Aku tak ada semangat nak buat apa-apa. Aku malas nak fikir semua ni. Jujur aku cakap, aku suka lari dari masalah. I had enough.

Aku nak menangis pun tak boleh. Ego aku tinggi. Aku lebih suka duduk dalam gelap, menangis sorang-sorang. Fyi, aku tak suka lights. Seriously. Sebab tu aku tak suka pandang lampu jalan, lampu kereta. Tak suka k. Kalau aku nampak, aku akan tutup mata. Aku tak tahu kenapa aku takut sangat dengan cahaya. Haha I'm weird. Yeayy.

Putih pun aku tak suka sangat. Sebab dia bercahaya. Tapi blog aku putih kan? Cause ada orang cakap blog aku terang sangat. Aku faham sarcasm kau. K.

Aku dah tak ada idea nak sambung fanfic. Maksud aku, idea tu ada. Lagi sikit je nak ending. Tapi nak tulis macam buat karangan tu, memang pecah kepala. Tak ada yang comment pula tu, lagilah aku tak ada semangat nak tulis. Tapi aku dah janji nak habiskan My Sweet Enemy sebelum aku pergi.

Okay thats all for today. Homeworks belambak atas meja. Nak sambung buat. Kbai.