Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Arigatou Gozaimasu.


Assalamualaikum.

To be frank, hari ni last aku update. InsyaAllah kalau ada masa aku akan update. Itu pun jarang. Sorry, followers / readers. Tarikh nak pergi mesir dah pun sampai lol. Its today. Flight aku pukul 1 pagi. Ramai nak hantar aku. Kenapalah korang tak ikut aku sekali haihh. WAYE?! lol

Aku rasa post last ni post yang agak panjang. I guess haha. Semalam diorang buat surprise party untuk aku. Seriously aku tak terfikir pun. Aku fikir kitorang nak buat latihan menyanyi tu. Then time aku nak masuk kelas, yana tetiba keluar then aku rasa dia nak melatah sbb dia terkejut tengok aku. Tapi melatah dia macam yeol, dia cakap bahasa alien lol. Thats funny.


Aku masuk je balloons everywhere. The whiteboard was full with my name. And there's a big cake. Ahh can't believe I cry a river. Terharu gila. Then potong cake makan memain macam biasa lol. 

Gambar tak payah lah eh? Biar aku seorang je yang treasure gegambar tu. Actually aku malas nak upload lol. Keh first aku nak minta maaf if aku ada buat salah dekat korang semua. Aku tahu aku jahat ahaha zzz. 


Banyak benda aku nak buat actually. Rasa macam nak putar balik masa. Aku nak tengok beasteu and inpiniteu comeback, drama koizora, drama shut up flower boy band and to the beautiful you. Aku baru nak stalk miura and yui bebanyak. Fanfic pun banyak yang aku nak berangan haha. Banyak sangat benda aku nak buat. 

I'm gonna miss all my babies. Aku takut lepas 2 tahun aku akan lupakan semuanya. Especially beasteu and inpiniteu. We've too manyy memories together. I don't want to leave them ;A; Someone please lock me in cage, please. 


Muni bella dayah korang jangan nak menangis lelebih pula nanti. Tak memasal aku tak nak pergi. I know its hard to beapart. Malam nanti aku tak nak tengok korang menangis. Susah aku nak tinggalkan korang. Belajar leklok tau. Aku nak korang conquer semua sijil tau. Walaupun aku tak ada nak tengok korang, naik je atas pentas tu. 

Jiha yana budak 2 ihsan, jangan nakal sangat. Nak main boleh tapi jangan lelebih. Nanti aku jealous sebab aku tak boleh memain dekat sana. Korang pun belajar betul-betul. If korang mcm nak putus asa je, ingat aku hahaha k. Jaga tempat aku elok-elok tau. 

Others yang related to me arigatou gozaimasu *bow* Thanks like a bunch to all of you. Even kita tak rapat korang tetap bagi kata semangat dekat aku. Aku tak tahu nak taip apa dah. Otak blank lah. Tulis bebanyak kang menangis pula aku hahaha.

Last halal kan semua benda yang aku buat k? Maafkan aku if aku ada buat salah. Kesalahan korang aku dah maafkan. Aku akan doakan korang semua dunia akhirat. For sure kita akan jumpa lagi , insyaAllah. 

Sayonara, minasan.