Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
inpiniteu


Assalamualaikum.

Patutnya aku pergi sekolah tapi aku .... Omma punya salah lah. Dia tak kejutkan aku. Aigoo, mesti diorang semua marah aku v.v Nanti bila ayah aku dah balik, kitorang beli instax. Oyeah oyeah, mesti best. Nak beli yang cecomel. Ayah pun rilek je aku minta haha. Ayah saikodesu!

Then Ahad, aku dating dengan Muni dekat Selangor. First kitorang plan nak pergi Iluvbazaar tu tapi lambat so tak sempat. Sadeu lifeu, I know. Then aku beli album Infinite haha. Entah kenapa aku main masuk je kedai tu then tanya Infinite lol. Memula aku nampak album beasteu tapi mahal lagipun aku dah ada barang beasteu. So aku beli inpiniteu punya haha.


Balik tu terus pasang dvd tu. Kemain excited weh. Ya allah rasa macam nak menangis. Serious mata aku tak berkelip tengok inpiniteu. Rasa macam nak masuk dalam dvd tu then peluk diorang haha. Aku suka semua perfomance diorang. Btd jap ver awesome gila weh. Breakdance diorang o.o Diorang nyanyi dalam bahasa jepun, aku nyanyi bahasa korea hahaha. Lelagi paradise, diorang sleeveless kecuali maknae jong. Muscle diorang besar-besar weh. 

Aku rasa cameraman tu suka gegila dekat myungsoo. Asyik muka myung je weh haha. Lakar-lakar betul lah. Tapi aku enjoy tengok mata myung lol. Part troublemaker lagi tak menahan hahaha. Memang aku gelak macam nak gila tau tak. Sampai keluar air mata. Omg sengalnya memasing. Yang tak tahannnya bukan time diorang kiss tapi time yeol buka baju tu lol. Omg i lab u yeol *sniff sniff*


Keh tu cd first, yang kedua penuh dengan lagu feberet aku. Start drpd real story sampailah voice of my heart. Memang aku enjoy gegila. Fangirling habis. Tidur pun tersenyum gelak sesorang lewls. Comel betul diorang menari cover girl. Ending ada myungyeol. 

Sebelum part be mine, diorang cakap sikitlah in japanese. Omg aku suka myung speak japanese. Time be mine, myung cakap 'aishiteru ne' if I'm not mistakenlah. Aku dah jejerit gila. Then sebelum voice of my heart, diorang bagi speech. Namu cry a river. Aku faham yang diorang cakap i love you dgn thank you je haha. K thats all. Kalau nak tahu lagi, belilah or tengok dekat youtube hahahaha bai.