Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW

Assalamualaikum.

Actually aku dah lama nak update cuma aku tak ada masa. Betul aku tak ada masa. Entry ni random maybe. Entahlah. Aku taip aje. Entah apa aku merepek pun aku tak tahu. First, nampak tak blog aku dah tukar? comel kan? Lelagi header tu. Ya allah hai aku suka gila ASDFGHJKL movie tu. Baru semalam habis, memang basah lecun baju aku menangis tengok movie tu. Kemain sedih.

Mula-mula, aku tak menangis lagi. Kalau ada rasa nak menangis tu, aku tahan je sebab omma ada. Kalau dia nampak aku menangis, mulalah dia perli. Tengok movie pun menangis. Then omma suruh tidur. Aku masuk bilik tutup lampu. Lepas diorang semua tidur, aku sambung balik tengok movie tu. Masa tulah, keluar semua air mata wanitaku V__V

Esok pagi tu, ambek kau mata sepet semacam sebab menangis and tak cukup tidur. Dalam kelas asyik tidur je. Lelagi kelas math. Sedap weh tidur hahaha. Kalau suami gwa tau terus talak tiga klol. Then aku tengok TTBY, ohmaigad, Minho handsome giloss. Dah lama tak fangirling Shinee. Sulli pun comel. Rasa nak cubit pipi memasing sampai merah lebam.

Selasa haritu, birthday aku. Aku buat macam biasalah. Time rehat yang tak boleh blah. Muni, Bella and Dayah buat surprise. Tak memasal keluar air mata wanitaku sekali lagi. Terharu :') Bila aku buka hadiah tu, diorang semua tepuk. Budak lelaki pun join. Itu yang kelakar. Thanks guys. Aku tak minta korang beli hadiah memahal asalkan korang ikhlas.

Rehat tu kalau aku tak silap, 2 wish aku. Aku buat biasa, dalam hati dah melompat weh. Siapa yang beritahu dia eh? Esok pula, Fatini kasi kad. Dia nak but surprise tau tapi tak jadi sebab aku loading yang amat. Ceni, dia suruh aku tengok dalam meja, aku pun tengoklah. Aku nampak sampah je. Bila aku tunduk lagi, baru nampak kad pink hahaha. Maseh Tini :D

Harini Lomeyy kasi hadiah juga hahaha. Aku terkejut sikitlah. Comel hadiah dia. Serious kawai. Gomawo Mal. Hmm apa lagi nak cerita eh? Aku dah mengantuk ni. Kes tengok movie semalam. Apa-apalah, kbai.