Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
Tale Of Truth


Assalamualaikum, gaiseu :)
A big smile for the world, hha. K tetiba. So how's life? Alhamdulillah aku sihat je ta tahu nak tulis apa. Sahaja meroyan nak menaip, lama tak post. Haha,

Okay, fail at intro. Macam biasalah. Actually, aku nak cerita pasal Hilal Asyraf. Korang mesti kenal kan? Untunglah, aku baru kenal last week. Novel dia awesome to the max. Suka bab Matahari and Bulan. Kita jadikan matahari sebagai Islam dan bulan sebagai umat Islam. Tugas kita memancarkan sinar Islam. Aku akan try jadi da'ie walaupun tanggungjawab berat.

Balik Malaysia nanti tak tahu nak buat apa. Aku akan bergerak dengan nafas baru. Nafas ahli Allah memang sesak. Turun naik. Agak peritlah if you wanna try lol. Tapi itulah, jalan ke syurga tak selalunya indah. Haha.

Till here,assalamualaikum minasan.