Warrior ♛
flee unto Allah.

Diary Contact Theme +Follow



OLD NEW
- semoga Allah terima Ramadhan kita


Assalamualaikum.

So yeah its been awhile since my last post. I'm ignoring my blog again, haha. Last post was on Ramadhan and the new post is on Ramadhan. Funny coincedence, lol. Dah berhabuk tempat ni. Yeah aku tukar skin lagi. Sebenarnya, dah lama aku fikir nak update tapi aku je yang malas. Abaikan fakta tu -,- So happy Ramadhan and happy July, gaiseu. Guess what? I'm back to Malaysia for some reason. Tapi tak lama pun, before raya aku balik to bumi kinanah -Cari sendiri kinanah tu negara apa, haha.

Well, balik to Malaysia means back with my past. Susah nak berubah dengan keadaan macam ni. Aku agak leka dekat sini. Hmm *nod* aku dah agak dari awal. I can't divorce with internet, haha. Maybe aku yang kena berubah sendiri. Yes, aku yang ubah keadaan bukan keadaan ubah aku. But that takes time. Long time since my sister is not here to watching me *sigh*


Aku rasa macam hipokrit sebab dekat sana aku solat sunat, mengaji and so on. But here, I'm abondoning my Alquran. Everytime I'm reading in fact aku menghafal. Ya Allah, berdosanya aku. What I've done *facepalm*